20.08.17

Týždeň v Havlíčkovom brode

Ahojte. Zdravím vás po dlhšom čase, keďže akurát som sa vrátila z menšieho výletu v Čechách. Bola som na Letnej žurnalistickej škole v Havlíčkovom Brode. Nazvem to výlet, preto to škola v pravom slova zmysle nebola, teda som to tak  nebrala, keďže som sa cítila skvelo a bola to ozaj super skúsenosť. Možno ste o tomto projekte počuli. Písali sme články, mali skvelé prednášky a naučili sa skvelé veci, ako robiť, čo nás baví. Keďže pre mňa je vrámci žurnalistiky top písanie, tak som si aj preto vybrala skupinu tisk alebo print.
Tu sú nejaké fotky krásneho Havlíčkovho Brodu z tohto super týždňa. Toto mesto je ozaj krásne a má skvelé čaro, určite ho ešte chcem navštíviť aj keď nie vrámci LŽŠ. V Čechách je proste všetko lepšie ako u nás, minimálne taký pocit mám :-D Milší ľudia, lepšie ceny, lepšie služby, pokojnejší vodiči...Čechov mám proste rada :-)

Nič moc som si z tohto mesta nedoniesla, keďže v tomto meste nebolo moc miest na nákupy, no našla som aspoň drogériu Rossmann, ktoré v SR nie je a odniesla si odtiaľ pár vecí značky Isana, o ktorej som počula super veci.

5 komentářů:

  1. LŽS musela být skvělá! :) Docela jsi mě pobavila s tím, že v Čechách máme všechno lepší jak na Slovensku, to mě nikdy nějak nenapadlo, ale už za necelý měsíc poprvé na Slovensko jedu, tak to aspoň budu moc porovnat :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Isana má skvělou pánskou pěnu na holení :)

    OdpovědětVymazat
  3. O značke Isana som ešte nepočula, vyzerá zaujímavo :)

    OdpovědětVymazat
  4. Letni zurnalisticka skola zni superr! A havlckuv brrood je super mesto. A jsem rada ze se ti cesi libi :)

    OdpovědětVymazat
  5. Je skvelé, že si si to užila. V čechách som ešte nebola. ;)

    OdpovědětVymazat