08.05.17

Čím obdarovať mamu?

O necelý  týždeň tu máme deň, ktorý patrí naším mamičkám a tie si zaslúžia odmenu za to, ako sa o nás starajú a milujú nás. Klasické darčeky ako kozmetika a čokoláda sú možno už mierne ohrané, preto tu mám zopár iných tipov, ale aj klasických v iným variantách.

Kvalitné pralinky
Ako som už spomínala, kúpiť bonboniéru je jednoduché, no čo tak zájsť do nejakej kvalitnej čokoládovne a kúpiť pralinky na váhu? Ich cena je vyššia, no oplatí sa do nich za investovať. Okrem skvelej chuti, sa mamička určite poteší aj originálnemu baleniu, ktoré by správna čokoládovňa mala ponúkať alebo si vlastnú krabičku na pralinky aj môžete vyrobiť.
Doma upečená dobrota
Ak ste zdatní v pečení, originálnym nápadom je upiecť nejakú vlastnú dobrotu. Mini tortička alebo koláčik určite zožá úspech. Naň sa dá napísať krásne vyznanie, ktoré zalichotí aj srdcu.
Šálka
Klasikou je šálka s nápisom pre najlepšiu mamu, no čo tak vyskúšať nejaký originálny nápis, ktorý sa presne hodí pre tú vašu mamu. Množstvo stránok ponúka širokú škálu takýchto produktov nielen šálok, ale nápis si môžete dať vytvoriť na želanie aj sami alebo si ho napísať fixou na to určenou na jednoduchú šálku, ktorú kúpite kdekoľvek.
Vlastná kozmetická sada
Kozmetických sád nájdete množstvo, ale vytvoriť si môžete aj vlastnú. Množstvo značiek ponúka svoje výrobky v mini verziách. Môžete ich nákupiť niekoľko a vložiť do vlastnej sady. Mama sa poteší, že môže odskúšať hneď niekoľko druhov kozmetiky.
Vlastná pohľadnica
Ak mame doma často nepomáhate, určite ju poteší, ak bude tentokrát na vás víkendové upratovanie, A nielen jedno. Môžete jej vytvoriť voucher na vaše upratovacie služby. Napíšete naň napríklad: Darujem ti 2 hodiny času na čítanie knihy a ja tu zatiaľ poupratujem. Tak isto sa to dá spraviť aj napríklad s varením.
Dobroty na núdzové chvíle
Sladkosti tu už boli spomínané, no čo tak vytvoriť špeciálnu nádobu na sladkosti s nápisom ako prvá pomoc alebo v prípade núdze otvoriť. Na internete nájdete množstvo nápadov ako vytvoriť vlastnú nádobku zo starých krabíc alebo môžete takúto krabičku aj kúpiť, dopísať nápis a vložiť do nej obľúbené sladkosti.

zdroj: weheartit.com a pinterest.com

5 komentářů:

  1. Skvelé tipy, ja možno by som vyrobila takú šálku, alebo aj ten posledný nápad ma veľmi zaujal! :)

    ORLLING

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné tipy. Myslím, že mamky poteší každá maličkosť. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné tipy. Moji mamince bude muset stačit pěkné přání, protože je moc daleko. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Mamky potěší myslím každá maličkost. U mě to bude snad jen pomocí přání, jelikož od sebe bydlíme desítky kilometrů. :)

    Zvu tě na soutěž.

    OdpovědětVymazat
  5. Skvelý článok :) Najviac ma zaujal posledný tip, ešte som ho nikde nevidela

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat