27.03.17

Garnier Skin Naturals - dvojfázová micelárna voda

Tvár, oči, pery.
Vďaka zloženiu obohatenému o micely, odličovacie oleje a známy arganový olej, dvojfázová micelárna voda odstraňuje všetky typy make-upu, eliminuje nečistoty a upokojuje pleť jedným ťahom. Výsledok: veľmi hebká pleť bez mastného filmu. Bezproblémovo odstraňuje najmä vodeodolný make-up rýchlo a precízne.


Základom krásnej a zdravej pleti je starať sa o ňu tým, že ju budeme zbavovať rôznych nečistôt. V súčasnosti na to máme k dispozícii obrovský sortiment naozaj skvelých produktov, ktoré nám dopomáhajú k čistej pleti.  Ale čo ak je chvíľa, kedy sa nám nechce? Čo ak nie sme schopné po preflámovanej noci odlíčiť sa? Mám riešenie pre leňochov ako som ja. Ja sama som z dôvodu mojej lenivosti veľakrát po príchode domov z párty, alebo akcie,  len tak bez výčitiek ľahla do postele a zaspala. Neodmaľovaná. Poznáte to. Vodeodolné linky, špirály, rúže, dokonca aj make-up. Komu by sa s tým chcelo „zahadzovať“ po nočnej žúrke? Všetko okolo odmaľovávania sa mi v tú chvíľu zdalo zdĺhavé. Mojej pleti takýto kolobeh ale vôbec nevyhovoval. S pribúdajúcimi akciami (a neodmaľovanou tvárou) sa čoraz viac zhoršovala aj kvalita mojej pleti. Pochopila som, že ľahnúť do postele s prepotenou a neodlíčenou pleťou nie je práve najlepší výber. Začali sa mi na nej objavovať viaceré začervenané vyrážky, bola mastná, ale najhorší bol pohľad ráno do zrkadla. To človek nevidí len tak často.
J

zdroj: krásná.cz 
                               
Majákom v tejto situácii bola moja mamina, ktorá môj „problém“ poznala zo všetkých asi najviac. Dvojfázovú micelárnu vodu mi kúpila na odporúčanie jej kamarátky, ktorá s ňou mala, podľa všetkého, pozitívnu skúsenosť. Priznám sa, že som o tejto micelárnej vode vtedy ešte nevedela. Na internete som však postrehla množstvo pozitívnych reakcií. Hneď som sa šla odlíčiť a presvedčiť sa, či je to naozaj tak. Voda dokonale odstránila môj make-up, a to som dokonca bola namaľovaná vodeodolnou linkou a špirálou. Spokojnosť stopercentná. J Na tvár som si ju aplikovala pomocou tampónu. Vodu som pred naliatím na tampón poriadne pretrepala, aby sa zmiešala s olejom, práve vďaka ktorému sa dá jednoducho odstrániť make-up. Tento prípravok je vhodný na všetky druhy pleti. Pleť dokonale vyčistí a zanecháva nádhernú vôňu. Pleť po jej použití nie je vôbec mastná.  400 ml postačí na 200 použití. Vydrží skutočne dlho a cenová relácia tohto produktu sa nepohybuje príliš vysoko. (5-6€) Viac už pre mňa nie je nočnou morou ľahnúť do postele aj po pretancovanej noci. Baby, ak mávate podobný problém ako som mávala ja (že som sa z času na čas nedokázala prinútiť odmaľovať sa), určite siahnite po tomto výrobku. Možno ste tak už niektoré z vás urobili a zdieľate môj názor, a možno práve naopak, máte s ním zlú skúsenosť. Poteší ma, ak sa o svoj názor s nami podelíte! Tak nech žije čistá a zdravá pleť! J
zdroj: wanda.sk

7 komentářů:

  1. Akurát dnes som o tejto micelárke písala článok a ja mám s ňou len dobré skúsenosti :)

    OdpovědětVymazat
  2. táto micelárka naozaj skvele odlíči, len mne nesadla, lebo ma štípala na očiach, a tam som ju chcela používať najviac, keďže maskaru a linky super odlíči :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. Túto micelárnu vodu mám aj ja veľmi rada, aj napriek tomu že momentálne používam ružovú sensitive klasiku (výhodné balenie, čo ti poviem). Po spotrebovaní sa k tejto určite vrátim! :) A tá vôňa je dokonalá <3

    OdpovědětVymazat
  4. Ja pouzivam uz par rokov tu ruzovu, no chcela by som skusit aj tuto, len ide leto a neviem ci chcem az tolko hydratacie :D

    OdpovědětVymazat
  5. Super článek, já jsem si tento odličovák dost oblíbila a přijde mi parádní :)

    -A- from thatismylifeandblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tuhle micelární vodu bych taky ráda vyzkoušela. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  7. Ja mám na odličovanie taktiež najradšej micelárky. Momentálne používam od Mixy a som s ňou veľmi spokojná :)

    OdpovědětVymazat