06.06.18

13 dôvodov, prečo som sa rozhodla pre operáciu očí

Po vyše roku snivania som sa odhodlala zbaviť sa života bez okuliarov. Môj sen mi splnila očná klinika IClinic v Bratislave. Tu sú môje dôvody, prečo som sa tak rozhodla. Musím poznamenať, že pri názve článku som sa inšpirovala seriálom 13 reasons why, ktorý mám veľmi rada. Tých dôvodov som však skutočne našla až 13.
1. Chcela som si splniť sen.
2. Nenávidela som život s okuliarmi.
3. Okuliare mi spôsobovali bolesti hlavy, očí aj okolia.
4. S okuliarmi som prežila 8 rokov.
5. Život s nimi bol veľmi nepraktický.
6. Moja nešikovnosť spôsobila zničenie niekoľkých rámov.
7. Kontaktné šošovky som nikdy nosiť nevedela.
8. Peniaze na operáciu som si našetrila sama.
9. Zvýšilo mi to sebavedomie. Sama sebe sa páčim viac bez okuliarov.
10. Operácia metódou Relex Smile bola takmer úplne bezbolestná. 
11. Vždy som chcela nosiť výrazné náušnice a zaujímavé slnečné okuliare, v čom mi dioptrické okuliare bránili.
12. Rada plávam a pobyt v bazéne sa pre mňa stane odteraz jednoduchším, keďže uvidím aj v ňom.
13. Návšteva 3D kina už nebude pre mňa nepríjemnou záležitosťou.

Čo sa týka spomínanej bolesti. Samotný zákrok bol úplne bez bolesti, jediné, čo môžete cítiť je menší tlak, no to sa dá bez problémov vydžať. Tou nepríjemnejšou časťou je to čakanie na samotný zákrok. Do oka vám dajú kvapky, ktoré spôsobia bolesti hlavy a čela, ale nie je to tak u každého Ja som však mala veľké bolesti a aj tabletka na upokojenie, ktorú mi dali, mi asi zabrala až moc dobre. Cítila som sa až moc uvoľnená a myslela som, že im tam skôr odpadnem alebo zaspím. Po zákroku ešte cítite bolesť hlavy, spánok však pomôže a po oddychu môže bolesť úplne odísť, ako v mojom prípade. Napriek tomu však môžete ešte niekoľko dní po zákroku cítiť bolesť hlavy či cudzie teleso v očiach a mierne rozmazané videnie, všetko však postupne mizne.
Priebeh nie je rovnaký pri každom type operácie, záleží na metóde, ktorý si zvolíte a aj na tom, koľko ste ochotní za operiáciu oči zaplatiť. V každom prípade to nie je lacná záležitosť. Investícia je však na dlhé roky a v niektorých prípadom je možné aj preoperovanie v prípade zhoršenia zraku.
Obrázok: pixabay.com

2 komentáře:

  1. Tyhle operace očí jsou super, taky nad ní uvažuji, protože nosit brýle je i pro mě dost otravné.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Za pár let ji mám taky v plánu. Brýle vždycky nějak zničím a čočky jsou strašně drahé:D. Skvělý článek!

    Windy pink style

    OdpovědětVymazat