22.05.18

Májoví kozmetickí obľúbenci

V tomto mesiaci som začala používať viacero nových kozmetických produktov a mnoho z nich mi naozaj vyhovuje a rada by som ich odporučila aj vám. Musím poznamenať, že cenu všetkých možno považovať za naozaj skvelú, no napriek tomu su výrobky naozaj kvalitné.

Rada na zmiešanú pleť od Astridu obsahuje pleťový krém, čistiaci gél a pleťovú vodu. Sú určené na zmiešanú pleť - perfektne vyhovujú pleti, ktorá má mastnejšiu T-zónu, ale suchšie miesta v ostatných oblastiach. Obsahujú pantenol, ktorý chráni pleť pred vysušením. Napriek tomu, že sú určené na zmiešanú pleť, mastnejšej pleti by som ju neodporúčala, keďže pleti naozaj dodajú aj hydratáciu, tak po nejakom čase sa pleť začne rýchlejšie mastiť. 

Ďalšie produkty sú taktiež určené na pleť. Pleťové masky od Baley mám všeobecne veľmi rada a v poslednej dobe som si obľúbila tieto dve novšie kúsky. Kúpila som si ich už druhý krát a určite nie posledný.  Prvá maska je určená nečistú pleť. Obsahuje bahno, kyselinu salicylovú a zinok - všetko, čo nečistej pleti prospieva. Druhá maska je taktiež určená na problematickú pleť, no na rozdiel od prvej je hrejivá a bojuje aj proti čiernym bodkám. A je praktickou voľbou, ak nemáte čas navyše, na pleť ju stačí naniesť na 3 minúty.
Napriek tomu, že krém na nohy nepoužíva každý, je naozaj dôležitý, najmä počas teplejších dní. Zabraňuje zápachu, osviežuje nohy a zabraňuje tvorbe suchých miest. Ja som si obľúbila tento od značky Cien. Je to vlastne gél na nohy, čo je ešte praktickejšie - rýchlejšie schne a je chladivý.
Ďalší produkt je taktiež od Baley. Fenomén čiernych pást na zuby prišiel aj ku mne. Rozhodla som sa však zvoliť lacnejšiu variantu, keďže som neverila v nejaký zázrak. Pasta ma však milo prekvapila. Napriek tomu, že je od Baley a jej cena je naozaj nízka, nezaostáva za značkovými pastami. Moje zuby sú po približne mesačnom používaní naozaj belšie a všeobecne mám dlhšie pocit čerstvo umytých zubov.
Posledným, ale absolútne najdôležitejším produktom počas teplých dní, je antiperspirant od značky Rexona. Tento produkt je na trhu už dlhšiu dobu, no ja som ho objavila až v poslednej dobe. Všeobecne antiperspiranty od značky Rexona nemusím, lebo sa po nich vždy v podpazuší povyhadzujem, keďže nie sú bez alkoholu, no pri tomto produkte tento problém badám len minimálne. Jeho trvácnosť som odskúšala aj počas horúcich dní a nesklamal ma. 

2 komentáře: