28.03.18

Recenzia: Pafrum Federjco Mahora Pure 80

Stránka Parfumylacno ponúka obrovský výber parfumov, ktorých kvalitu môžete porovnávať s nejednou známou parfumérskou značkou. Ich hlavnou filozofiou je predávať parfumy v rovnakej kvalite, ako drahšie parfumové značky, ale v nižšej cene. Nízku cenu poskytujú práve preto, že ich parfumy nepredáva značka, ale samotná vôňa. Pri každom parfume nájdete vetu nezamieňajte s... doplnenú o známu značku parfumu a jeho názov. Toto dáva kupujúcemu možnosť priblížiť si lepšiu vôňu. Ak si myslíte, že ide o napodobeniny známych značiek, ste na omyle. Firma FM Group disponuje viacerými oceneniami a na trhu je už od roku 2004. Viac sa dočítate TU.

Mojou voľbou bol parfum Federjco Mahora Pure 80, keďže som milovníčkou sladkých tónov. Jeho vôňu si nezamieňajte s vôňou parfumu Christian Dior Miss Dior Cherie. Na prvé privoňanie zaujme svojou ovocnou vôňou, v ktorej dominuje vôňa jahôd. Je preto ideálnou voľbou na teplejšie jarné či letné dni. Píšem dni, pretože jeho vôňa je naozaj jemnejšia a príjemná na denné nosenie, na večery by použila pokojne výraznejšiu vôňu. Čo sa týka podobnosti s parfumom značky Dior, neviem posúdiť, keď k tejto vôni som sa fyzicky nedostala.
Zloženie:
Hlava: višne, jahody, mandarínka, ananás 
Srdce: ruža, fialka, jazmín, popcorn, karamel 
Základ: pačuli, pižmo, ambra
Na prvý pohľad vás zaujme jednoduchý desing parfumu, ktorý vám skvelo zapadne na poličku v izbe, no práve svojou jednoduchosťou upúta. Ako som už spomínala, samotná vôňa, je jemnejšia, no jej streknutie cítite na tričku ešte dlho po použití. Zaujímavým momentom v parfume je obsah popcornu a karamelu, ktorý prináša do vône mladistvosť, preto je vhodný pre mladšie baby. Aj moja mama povedala, že mi parfum nebude míňať, lebo sa jej zdá k jej veku moc sladký, čo mi len vyhovuje, lebo mi ho ostane viac :-)
Kúpu parfumu zo stránky Parfumylacno určite odporúčam každému, kto by rád na parfume ušetril, ale neprišiel o kvalitu. Kladne hodnotím aj rýchle dodanie a nízke dodacie ceny. Je to skvelý pomer kvality a ceny. Výber by som však asi zvolila na budúce iný, keďže parfum by som zvolila na nadchádzajúce obdobie trochu výraznejší, to je, ale len na vašej voľbe, aký parfum zvolíte. 

5 komentářů:

  1. Takovéhle jarní vůně mám moc ráda:). Jinak i ten flakonek vypadá moc hezky!
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  2. Vôňu nepoznám, no podľa popisu vyzerá skvelo. Inak som rada, že si späť. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle parfém neznám, ale jestli ti vyhovuje, tak proč ne, ideální situace, vyhovuje za levnou cenu – supeeeeeer 🙂

    OdpovědětVymazat