10.02.16

Šaty na školský ples

Ak sa chystáte na ples respektíve práve na ten školský, mám pár tipov na krásne šaty. My máme školský ples budúci piatok, ale šaty ešte nemám, nové ani nepotrebujem, ale chcela by som ich, obchody toho však moc neponúkajú, všetko len v čiernom a ja mám vysnívané rúžové alebo kľudne aj iné veselé farby. Proste niečo krásne farebné!!!

Pred nedávom som mala stužkovú a k nej si myslím, že dlhé šaty patria rovnako ako k svadbe, na druhej strane školskú akciu považujem skôr za miesto, kde je lepšie zvoliť tie krátke, lebo mi takáto akcia nepríde až v takom slávnostnom duchu ako napríklad tá stužková. Záleží však na konkrétne babe a jej vkuse. Niektorým babám sa viac hodia dlhé šaty, iným krátke.
Čo sa týka materiálov, tak je u mňa na prvom mieste rozhodne čipka, tá sa chodí všade vždy a ku každému! A farba? Myslím si, že čierna je klasika, ale na školskú akciu je farebnejšia voľba rozhodne lepšou a krajšou, ale aj to záleží od názoru a aj postavy-čierna vie zakryť nedostatky.
fashion, dress, and white imagedress, fashion, and white imagedress, black, and fashion imagedress, fashion, and white imagedress, fashion, and white imagedress, fashion, and girl image
Takéto šaty z obchodu Pimkie som mala na minuročnom plese ja - trošku gotický štýl s tou spodnou šasťou, ale sú krásne, také moje vysnívané šaty a mám pocit, že na mne skončia aj tento rok :-)

8 komentářů:

  1. Já jsem měla na svůj ples růžové byla jsem z nich moc nadšená :) Letos u mě hodně převažuje tmavě modrá. Pořídila jsem si jedny tmavě modré se zajímavý vzorem a mám je teď moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkná inspirace na šaty, ty vínové vypadají nádherně :) Já jsem sama zvědavá, jaké šaty budu mít na svůj ples, ale rozhodně bych chtěla spíše nějaké splývavé než tylové, ale uvidím, jestli seženu nějaké pěkné na mou malou postavu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, budeš princezna ! Mně se líbí ještě ty šatičky s tou krajkou, vypadáají moc zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvelá inšpirácia. Tie druhé sú úplná nádhera! :) Som síce za veselejšie farby, ale ani čierna nikdy nie je zlá! :)

    OdpovědětVymazat
  5. růžové jsou můj favorit, mám takové a jsou nádherné :))
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná inspirace :) já většinou preferuji spíš krátké šaty, protože jsem moc malá :)

    OdpovědětVymazat
  7. Super inspirace, škoda, že školní plesy už jsou pro mě pasé..:)

    OdpovědětVymazat