15.06.18

Nezabudnite na toho svojho! Deň otcov už túto nedeľu

„Keď som mal 20 rokov, myslel som si, že môj otec je idiot. Keď som mal 30 rokov, sem-tam som si myslel, že má celkom pravdu. Keď som mal 40 rokov, tak som si myslel, že to bol celkom múdry chlap. A keď som mal 50 rokov, povedal som si - keby tu bol a poradil mi!“a
Na úvod som chcela začať nejakým múdrym citátom a otcoch. Tento, ktorý vyslovil Tomáš Baťa, je obrovsky pravdivý. Napriek tomu, že sa mnohí nad dôležitosťou otca nezamýšľame v mladom veku a berieme jeho rolu za samozrejmosť, práve v neskoršom veku si uvedomíme, čo nám vlastne náš mužský životný vzor dal do života. Pripravila som si pre vás zopár tipov, ktoré možno inšpirujú, nebudú úplne originálne, ale určite ich ocení každý otec.

Dobrý alkohol nikdy nesklame 
Pre môjho otca, ktorý je vášnivý degustárom každého kvalitného liehu, je tento dar ideálny. Samozrejme, keďže je už ten špeciálny deň, je čas rozbiť prasiatko a svojmu otcovi dodať nejaký kvalitný alkohol. Niečo, čo si bežne nedopraje. 
Pre milovníka piva, je skvelou kolekcia rôznych druhov vybraných piv. Skúste sa pozrieť po ponuke najkých menej známych rodinných značiek, ktoré ocení určite každý pivný fajnšmeker.
Album plný trochu iných fotiek
Albumy plné rodinných záberov nepotešia len srdce ženy, aj otec si v nich nájde svoje. Skúste sa pozrieť po fotkách, ktoré otcovi neroztopia srdce, ale naopak ho rozplačú od smiechu. Zábery ukazujúce rodinné oslavy, kde to rodinní príslušníci prehnali s konzumáciou alkoholu alebo vaše fotky z detstva, ktoré by mohli média použiť proti vám, ak by ste sa raz stali celebritou, či otcove fotky z dovolenky z jeho mladých čias, kedy plavková móda nebola zrovna lichotivou. 
Domáca sladkosť poteší viac než kupovaná
Upiecť otcovi jeho obľúbenú sladkú dobrotu je jeden z najlepších darov. Nemusí to byť zrovna torta od Adriany Polákovej, stačí jednoduchý recept. Každý otec ocení, že ste sa kvôli nemu ponorili do tajov pečenia a nezašli len kúpiť do najbližšej cukrárne zopár krémešov.
Voucher na relax
Na zľavových portáloch nájdete množstvo skvelých ponúk. Nemusí do byť pobyt v luxusnom hoteli v Tatrách, stačí jeden deň relaxu v podobe masáže či kúpania v najbližšom kúpalisku. Aby otcovi nebolo smutno, kúpte tento voucher aj mame alebo si ho doprajte vy.

3 komentáře: