01.04.18

Recept: Nutellové slimáky

Mám tu pre vás jednoduchý recept, ktorý som našla na Instagrame #dnesjem a hneď som ho musela skúsiť. Je jednoduchý, nezaberie vám veľa času a navyše je celkom ľahký a v zdravej verzii (ak nerátame tú Nutellu) :-)
Ingrediencie: 200 g hladkej špaldovej múky, 250 g jemné odtučneného tvarohu, 1/2 KL kypriaceho prášku, 30 g kokosového oleja (ja som dávala slnečnicový) + trochu oleja na potretie cesta, 2 PL trstinového cukru, 1 vajce na potretie slimákov, Nutella na potretie cesta
Postup: Všetky suroviny potrebné na cesto si zmiešame a vytvoríme hladké cesto (najlepšie zmiešať ručne, aby sa všetko spolu pekne spojilo). Toto cesto vložíme približne na 1 hodinu do chladu. Cesto vyvaľkáme do tvaru obdĺžnika. Potrieme najskôr olejom a potom natrieme Nuttelou v dostatočnej vrstve. Potreté cesto zatočíme a krájame z neho približne 1,5 - 2 cm hrubé slimáky. Nakrájané slimáky pred vložením do trúby potrieme hore aj na bokoch vajcom. Pečieme pri 180 °C 20 minút.

3 komentáře:

  1. Nutella je prostě láska:D. Tenhle recept budu muset zkusit, vypadá to skvěle:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, tento recept musím niekedy vyskúšať. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam do toho jdu. Já znám jenom klasické šunka sýr špenát ale nasladko jsem to ještě neviděla.

    OdpovědětVymazat