10.04.17

Dekoratívna kozmetika, bez ktorej sa nezaobídem

Každý má kozmetiku, bez ktorej sa nepohne ani na krok, u mňa sú to okrem výrobkov na čistenie pleti, aj tieto skrášľujúce výrobky.

Riasenka
Riasenka patrí medzi výroby, ktoré používam takmer každý deň, vlastne každý okrem víkendu, keď som doma. Táto konrétne od Yves Rocher patrí medzi moje najobľúbenejšie, keďže dodá riasam skutočne perfektní objem, ktorému sa len tak ľahko nevyrovná nič. Okrem toho sa nežmolí a na riasach vydrží celý deň bez rozmazania.

Balzam na pery
Na perách musím  stále niečo mať, keďže sa mi veľmi vysušujú. Tento balzam od značky W7 patrí momentálne medzi moje najobľúbenejšie. Má krásnu malinovú vôňu a perám dodá perfektnú hydratáciu.
Lesk na pery
Tento matný zázrak od značky Flormar mi priniesla z východného Slovenska Katka, spolublogerka, ktorá ho objavila v drogérii Teta, v našom meste som túto značku ešte nezahliadla. Je naozaj skvelý, A výhodou je, že nevysušuje ani moje suché pery.
Obočie
Tiene na obočie od Essence som si obľúbila, keďže mám obočie dosť riedke a musím si ho dofarbovať. Sú skvelou voľbou pre jemné obočie, no zároveň perfektne obočie zjednotia a vyplnia riedke miesta.
Make-up
Make-up nepoužívam každý deň, no keď si ho dám, tak zvolím najradšej práve tento od Essence. V poslednej dobe sa mi však pleť viac suší, čo je po zime prirodzené, a preto by som radšej v blízkej budúcnosti skúsila nejaký tekutý.
Guličky na zjednotenie pleti
Guličky od Avonu na zjednotenie pleti sú perfektnou voľbou aj pre nedokonalú pleť. Ja síce problémy s vyrážkami nemám, no keď sa občas vyhodím, tieto guličky mi zakryjú aj drobné nedokonalosti. Okrem toho skvelo nahradia púder a majú jemný trblietavý nádych.

9 komentářů:

  1. Okrem lícenky, korektora a rozjasňujúcej ceruzky máme všetko spoločné :)

    OdpovědětVymazat
  2. okrem balzamu na pery sme na tom rovnako ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych se neobešla bez balzámku na rty a řasenky, to jsou takové ty moje klasiky, bez kterých bych nejradši nešla ani vynést odpadky :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý článek! Tak bez řasenky a balzámu na rty také z domu neodejdu :) Naopak obočí si neupravuji vůbec a makeup mám radši tekutý, než tyhle pěnové, ale každému sedí něco jiného :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  5. Balzam na pery vyzerá zaujímavo, inak skvelý článok. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Všetko okrem tých guličiek používam aj ja. Skvelý výber :)

    OdpovědětVymazat
  7. presne toto sú aj moje takmer každodenné produkty :) i keď namiesto balzámu a lesku mám iba rúž :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  8. tie guličky od Avon mám podobné ale od oriflame a sú úplne super

    OdpovědětVymazat
  9. Já se neobejdu bez pudru a lesku na rty!

    OdpovědětVymazat