03.01.17

Kozmetika, bez ktorej sa v zime nezaobídem

Zima si vyžaduje špeciálne kozmetickú produkty, ktoré sa v sychravom ročnom období o naše telo postarajú. Tieto sú moje najobľúbenejšie práve v zime.
1. Telové maslo
V zime sa natieram veľmi veľa, keďže sa mi pokožka vysušuje. Momentálne som si obľúbila toto masielko z vianočnej sady od Alverde.

2. Výživné sprchovacie gély
Aj sprchovacie gély mám v zime radšej výživné s obsahom mlieka alebo masla. Nemám obľúbené, ale práve používam toto Balea s vôňou marshmellows.
3. Krém na ruky
Vplyvom mrazu sa mi na ruke tvoria nepekné suché miesta a na niektorých miestach mi koža až praská a krváca, preto používam aj krém z lekárne, Popri ňom však používam tento od Ziaja, ktorý si brávam na cesty a v tomto ročnom období mi skvelo vyhovuje.
4. Balzam na pery
Bez balzamu to nejde, pery praskajú a veľmi trpia. Ja som si obľúbila tento bio balzam s obsahom medu od značky Bione, ktorý je na zimu ideálny.
5. Pleťový krém
V zime sa mi pleť suší, mám na nej množstvo šupiniek, s ktorými si skvelo poradí tento výživný krém značky 
6. Pleťové masky
Raz do týždňa používam masku na pleť. Najradšej mám túto bahennú z Avonu, ktorá je ideálna, keď sa mi vyhádže pleť a gélová  maska z Oriflame s tea tree olejom taktiež pleť skvelo vyčistí a hydratuje. Okrem toho mám rada aj Balea masky na dve použítia, tieto dve mám najnovšie.

12 komentářů:

  1. Ja sa v zime taktiež nezaobídem bez poriadneho balzamu na pery a o krémoch ani nehovorím, mini balenie nosím so sebou všade :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ja sa určite nezaobídem bez dobrého pleťového oleja, telového masla a balzámu na pery :)

    Zvláštne dievča
    Čítanie je sexy

    OdpovědětVymazat
  3. Pre mňa sú takým najhlavnejším v zime krémy na ruky a balzamy na ústa! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvelé produkty! Takisto mám nejaké vybrané, bez ktorých sa v zime nezaobídem :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. ten sprcháč od Balei som mala aj ja a je skvelý ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Ja v zime najviac potrebujem asi ten krem na ruky :)

    www.veraparadis.com

    OdpovědětVymazat
  7. telové maslo Alverede mám taktiež, a to je presne neodmysliteľnou súčasťou zimnej starostlivosti aj u mňa :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  8. Mě ty máslíčka Alverde už nějak nebaví. Přijdou mi stále na jedno brdo :D :)

    OdpovědětVymazat
  9. jee ten sprchac mam aj ja :) a Balea masku chcem akurát vyskúšať

    OdpovědětVymazat
  10. Veľmi dobrá kozmetika. Páči sa mi, že si sem zaradila aj lacnejšie produkty, aj keď u mňa nesmie chýbať krém na tvár od Weledy - mandľa :)

    Čo je dobré to musím mať

    OdpovědětVymazat
  11. To tělové máslo od Alverde mám taky, nádherně voní a jsem s ním velmi spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  12. To telové máslo od Alverde vyzerá výborne :)

    OdpovědětVymazat