28.12.16

Diáre a notesy od Presca

Vďaka Presco Group som dostala do rúk tieto krásne diáre na rok 2017, ktoré mi urobili obrovskú radosť a určite urobia každému, kto ešte nemá diár na budúci rok, ktorý je tu už o pár dní alebo len zháňa krásny diár, kde si zapisovať svoje nápady, zážitky, myšlienky...

S motívom Star Wars
Tento 144-stranový ročný diár s rozmermi 10.5 x 15.8cm je aktuálny, keďže nový Star Wars
 film práve beží v kinách. Má všetko, čo má skvelý diár spĺňať. Dostatok miesta na poznačenie dôležitých udalostí a mená v českom aj slovenskom jazyku, teda sa nemôže stať, že zabudnete na sviatok vášho blízkeho. Okrem toho obsahuje aj ilustrácie s motívom Star Wars. Tento motív zaujal najmä môjho priateľa, keďže je fanúšikom Star Wars, je vysokoškolák, teda sa mu takýto diár ideálne hodí. Je to ideálny darček práve pre priateľa, otca či brata, ktorý je fanúšikom tejto série.

Malý alebo väčší?
Tieto diáre majú taktiež po 144 strán. Existujú v menšom formáte (10.5 x 15.8cm) alebo vo väčšom (13 x 21cm) v rôznych krásnych motívoch. Okrem toho existujú aj iné formáty. Mňa najviac zaujali tieto dva - s rozkošným ježkom a v žiarivej modrej farbe. Obe obsahujú kalendár českých a slovenských mien na celý rok. Majú krásny design nielen z vonka, ale aj vo vnútri. Jeden týždeň má jednu dvojstránku, ale existujú aj denné. Nájdete tu dostatok miesta na zapisovanie dôležitých udalostí či poznámok. V každom kalendári možno nájsž názvy mesiacov v 6 rôznych jazykoch (CZ, SK, HU, PL, GB, DE). Všetky tieto diáre majú skvelú výhodu v tom, že obsahujú gumičku na zatvárenie, vďaka nej sa diár v taške nemôže otvoriť a strany poškodiť. Výnimočnosťou každého jedného diára je aj kapsa v zadnej časti na uloženie drobností ako vizitky, dokumenty a pod.
 

Motivačný notes
Tento notes ma oslovil najviac. Keďže som skôr pesimista, často si čítam rôzne pozitívne texty na rozveselenie, preto mi vyhovuje, že ich zahŕňa. Má množstvo strán, teda vydrží dlho. Využívam ho na zapisovanie práve pozitívnych textov, keď mám zlú náladu nalistujem si nejaký, či už mnou dopísaný alebo niektorý, ktorý obsahuje tento notes a hneď mi je lepšie. Keďže študujem, žurnalistiku, perfektne sa mi tiež hodí na zapisovanie si nových nápadov na články či už do školského časopisu alebo na môj blog. Pre mňa ako stvorený.

Okrem toho stránka ponúka aj dačekové predmety, kalendáre, školské potreby či knihy. 
viac TU.

5 komentářů:

  1. ten star ward je uzasny!
    Pozyvam na luxusnu GA o Lancome, Biodermu, Dermacol a ine tu:http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/12/narodeninova-ga-lancome-bioderma.html

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám jeden takový menší diář se sovičkami. Zaujal mě hodně ten motivační notes. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Ježín, keby som o tom star wars vedela skôr tak ideálny darček pre priateľa na Vianoce. :) Tiež vysokoškolák ktorý miluje SW sériu! Perfetkné! Na tie motivačné veci veľmi nie som, ale nejaký pekný nemotivačný so zaujímavým motívom, prečo nie :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja ten s motívom Star Wars chcem :( Zbožňujem Star Wars, no aj keď sa musím priznať, tento by som dala môjmu najlepšiemu kamarátovi, ktorý ma doučoval angličtinu, napísal mi z angličtiny esej a neustále ma podporuje, keď už strácam v škole nervy a upadám do depiek. Pretože je ním doslova posadnutý. Teraz, keď dokončí skúšky som mu za odmenu (že ich spraví a ostane ďalšieho pol roka so mnou) objednala z aliexpressu kľúčenku Star Wars :) verím, že stihne prísť

    Čo je dobré to musím mať

    OdpovědětVymazat