31.10.16

Jesenné trendy na poslednú chvíľu

Ak zháňate ešte niečo nové do jesenného šatníka, tu je zopár aktuálnych trendov :-)

1. Bunda s quilted efektom
2. Army bunda
3. Kontíkové topánky
4. Menčesterová sukňa
5. Kabelka so šnúrkami

10 komentářů:

  1. Veľmi pekne kúsky! Inšpiratívny článok, kotnikove čižmy musím ešte rýchlo kúpiť :)

    OdpovědětVymazat
  2. pekné inšpirácie :) všetko naozaj veľké trendy :)
    páči sa mi sukňa a army bunda :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za inspiraci. Hezky stručný, jednoduchý, ale přitom přínosný článek. :)
    KattyLife
    Bali - den čtvrtý: Noční návštěvník

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny ty bundy vypadají dokonale. Pěkná inspirace. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Tie prešívané bundy sa mi páčia, na druhú stranu neviem absolútne prísť a chuť takým tým military veciam :)

    OdpovědětVymazat
  6. Kotníkový botky, to je moje! ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se mi všechny trendy líbí :) Budu si ještě muset něco do svého podzimního šatníku dokoupit :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Moc sa mi páčia tie sukne, niečo podobné by som si chcela kúpiť :) skvelé inšpirácie :)
    ORLLING

    OdpovědětVymazat
  9. Tie topánky sú fakt super aktuálne som si jedny také kúpila no nejak som ich ešte nezačala nosiť

    OdpovědětVymazat