20.08.16

Pomarančová inšpirácia

Pre mňa patrí táto farba k jedným z top farieb leta a neviem si toto ročné obdobie bez nej predstaviť, preto som si pre vás pripravila takú menšiu pomarančovú inšpiráciu v outfitoch :-)

7 komentářů:

  1. Je to přitažlivá barva a skvělé outfity, nejvíc se mi líbí první a třetí. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si k oranžové nikdy cestu nenašla, ale líbí se mi v 2. a 3. outfitu - v detailech si ji dokážu představit i k sobě :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. To je tak krásna farba tá oranžová♥♥

    OdpovědětVymazat
  4. super inšpirácia, oranžových vecí síce až tak veľa nemám, ale pár kuskov padne stále vhod :)

    OdpovědětVymazat
  5. veľmi pekné outfity na leto, krásne svieže! ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Oranžovú milujem. Outfity sú krásne. Škoda že už končí leto.
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Túto farbu mám veľmi rada, mám pocit, akoby žiarila. Krásne kúsky, predovšetkým tie posledné šaty by som brala všetkými desiatimi <3

    OdpovědětVymazat