27.06.16

Moje naj letné doplnky

Tento klobúk z Gate je úplne nový a ešte som nemala možnosť ho otestovať pri slnku, keďže máme dnes zatiahnuté, ale určite sa mi ešte zíde. Bola to proste láska na prvý pohľad :-)

Hodinky z Avonu najradšej kombinujem s farebnými náramkami z House.
Aj náušničky mám cez najradšej ovocné. Tieto ananásové sú z H&M‎.
Náhrdelník z Aliexpressu bol darček k meninám pre mamu, je proste nádherný!
Keď je veľké teplo a neznesiem ani len šperk na koži, tak si jednoducho nalepím metalické alebo takéto farebné tetovačky aj keď jedno naozajstné tetovanie už mám :-)
A aké doplnky nosíte cez leto najradšej vy?

10 komentářů:

  1. Krásne, obdivujem, že ľudia vedia nosiť akékoľvek doplnky. Ja sa zásadne vyhýbam doplnkom celoročne okrem hodiniek. Cez leto však vynechávam aj tie.

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, no já jsem kloboukama úplně posedlá - mohla bych je nosit pořád a tobě Alex taaaak sluší, jsi úplná kočka, já tě úplně fakt žeru!!! :)) Tak snad jeho první test dopadne na jedničku. Já nejradši samozřejmě barevné laky, kabelčičky a klobouky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ananásové náušničky sú top! :) Ale aj klobúk z Gateu či hodinky, ale to je taká klasika :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tie náušnice sa aj mne hrozne páčia, už som po nich minule poškulovala :D máš dobrý vkus :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten klobouk je fajn :) na léto? Sluneční brýle :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  6. Po tom klobouku se budu muset podívat :) Je úchvatný... :)

    OdpovědětVymazat
  7. Klobouček ti to moc sluší! :) Já sama jsem si dříve koupila už dva - jeden menší a druhý větší, jenže ani jeden mi absolutně neslušel, tak jsem je poslala dál :(

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. A fešanda sa nám opäť ukázala :) Ten klobúčik ti nesmierne sekne a inak ten náhrdelník je fakt super :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat