17.06.16

Cez leto telový gél namiesto krému!

Mám tu pre vás recenziu na skvelý telový gél od Baley :-)

Tento gél som si vybrala najmä preto, lebo cez leto sa nerada natieram, keďže mi to príde vo veľkých horkách zbytočné,skôr sa ešte zapotím pri tom natieraní a keďže dlhšie schnú tak je to v teple pre mňa veľmi nepríjemné. Tento gél však narozdiel od krémov rýchlo zaschne a nenechá pokožku mastnú, čo je skvelé. Má melónovú vôňu, ale tá nie je až taká výrazná, čo tiež v lete nemusím, zároveň však skvele osvieži. Narozdiel od krémov ho treba na povrch tela naniesť o trošku viac. Je skvelý aj pre citlivejšiu pokožku alebo až alergickú, ja sama som alergička a cez jar a leto ma koža vyslovene páli a tento gél mi pomohol to pálenie trošku zmierniť.
Konzistenciou vyzerá takto. Balenie je objemovo 150 ml, čo je o niečo menej ako býva obsah telových krémov, ale cenovo sa ako všetky Balea výrobky oplatí. Používa sa klasicky po sprchovaní na suchú pokožku ako krém :-) Určite odporúčam na horúce letné dni!
Plusy:
- jemná vôňa
- konzistencia
- rýchle vstrebanie

Mínusy:
- menší objem

7 komentářů:

  1. Brzy budu mít cestu do DMka a tohle zrovna chci okouknout! Baleu miluju :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Úplně cítím, jak krásně jemně musí vonět. :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  3. Hneď ako sa dostanem do DMka sa na neho pozriem. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, slyšela jsem teď o ně hodně, ale že je to až takový hotový zázrak, to jsem tedy opravdu nečekala :). Líbí se mi, že rychle zaschne a také, že pomůže uevit. Asi si ho také pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to vyzerá úžasne a tá vôňa musí byť božská :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  6. Veľmi pekný článok! :)
    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY : partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. akurat teraz som si všimla že maju niečo podobné aj od avonu, ale pre mňa krajšie vône, melon moc nemusim:)

    OdpovědětVymazat