13.04.16

Motivácia

„Robím to, pretože môžem, môžem pretože chcem, chcem pretože si povedal že nemôžem“
cat, book, and coffee image
Je ľahké hovoriť, že to nedokážem, že na to prosto nemám, že ani nemá zmysel začínať atď.,atď..Ale k čomu vedú tieto výhorky nie je vôbec dobré. Vedú totižto akurát tak k nízkemu sebavedomiu, k lenivosti či k celkovej životnej apatii. Čo máme potom zo života? Nemáme sa na čo tešiť, akurát tak na dobrý obed alebo obľúbený seriál v televízii. Jar je perfektná na to, začať niečo so sebou robiť!
Je jedno či chceme začať cvičiť, zlepšiť si známky v škole alebo celkovo zmeniť svoj pohľad na svet, vždy je základom to nájsť si dôvod, prečo to chcem zmeniť. Napríklad: Začnem cvičiť práve teraz, lebo do leta mi ostáva už len niekoľko mesiacov alebo začnem sa učiť, lebo školský rok sa končí už o pár týždňov. Je to jednoduchšie než sa zdá. Samozrejme, ale treba mať aj trochu pevnejšiu vôlu! Nič sa nevyrovná tomu pocitu spraviť niečo, čo nás spraví hrdými sami na seba...
Tu sú nejaké tie inšpiratívne obrázky z weheartitu, ktorá je dobré mať na očiach, napr. na uzamknutej obrazovke, mne to pomáha :-)

6 komentářů:

  1. faktu super článok, som rada, že na svete je ešte niekto kto uvažuje podobne pozitívne ako ja :)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo souhlasím, a tohle je jaro a nebo začátek roku pro spoustu lidí super. Já mám právě teď úplně super období, jsem skvěle namotivovaná a pouštím se do spousty věcí, jenže horší je pak to, že je všechny chci dotáhnout do konci, chci aby bylo všechno perfektní a pak to nějak nedávám... :D stojí mě to hodně sil, ale věřím, že výsledek bude stát za to! :)

    OdpovědětVymazat
  3. krásne napísané :) ja som dosť takáa že toto sa nedá, to nespravím,nedokážem a pod..ale snažím sa s tým bojovať :D :))

    OdpovědětVymazat
  4. Pekný článok. Hlavne ten posledný citát - ľudia sa ma pýtajú, ako môžem pri niečom vydržať, ak sa mi to nedarí. To je práve to, že oni to vzdajú hneď po prvom raze, keď im to nevyjde - ak to vzám ja, tak je to po mnohých pokusoch a aj tak to po nejakom čase skúšam znova. A tak, ako si napísala - netreba si hovoriť, že od pondelka, ale od dnes! Potom si totiž to vydreté a odpracované budem chcieť užívať, a tiež nie "od pondelka", ale hneď. :)
    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně tak! Vše je o tom, jak k věcem přistupujeme :) Když to vzdáme hned po prvním neúspěchu, nic tím nikdy nezískáme..

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Skvelý článok ! Motivácia je základ a ja sa ju snažím vždy čerpať z nejakých motivačných obrázkov alebo textov :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat