31.03.16

I'm spring person

Jar je moje druhé najobľúbenejšie ročné obdobie (po lete, samozrejme) a to z mnohých dôvodov. Zbožňujem teplúčko, keď je na nebi slnko, tak mám chuť sa usmievať bez dôvodu a to je u mňa veľmi nezvyčajné. Na druhej strane je pravda, že aj ja patrím k veľkému počtu ľudí, ktorí trpia alergiou, ale, našťastie, máme dnes k dispozícii veľké množstvo liekov, ktoré aj takú nepríjemnú alergiu dokážu zmierniť. 
A dnes máme už prvý apríl, ako rýchlo ten čas ide, no nie? Oslavujete prvý apríl nejakými žartíkmi alebo ste skôr ich obeťou? Ja som už na to asi stará, ale kedysi ma bavilo vymýšľať blbosti :-)
april, flowers, and hello image
Vďaka skvelému počasiu (u nás už bolo cez 20 stupňov) som si mohla na seba konečne vziať svoju obľúbenú koženkovú bundičku a kvetovanú sukňu. Sloboda nohám! Samozrejme, nesmú chýbať selfie, jedna aj s mojím hafanom - Leom :-)

7 komentářů:

  1. aj ja sa teším zo slniečka a veľmi, len tých povinností je momentálne toľko že asi sa zatavím až v juny, a to mi trošku znepríjemňuje tú atmosféru :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jar mám tiež rada, no nemám ani jedno najobľúbenejšie ročné obdobie. Snažím sa usmievať celý rok, ale tak pre mňa je to ľahké, lebo milujem asi všetko. Ale jar má predsa takú svoju atmosféru, je jednoducho úžasná. :)
    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  3. Jaro mám také moc ráda :o) A na fotkách ti to moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné fotky i pejsek :) jaro mám taky ráda a co se aprílu týče, tak jsem spíš obětí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jaro taky miluju, ale loni jsem si ho kvůli maturitě a přijímačkám moc neužila, tak snad si to letos pořádně užiju, ale vidina zkouškového už mě teda zase děsí :/

    OdpovědětVymazat
  6. Doufám, že si jaro užiješ i přes svou alergii :)


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat