01.01.16

Nový rok, nové myšlienky

Je tu rok 2016 a s ním prišiel aj sniežik. Teda aspoň u nás :-) V čom bude však tento rok výnimočný, to je len a len na nás. Je na nás či si ho spravíme zlým či alebo dobrým. Ja som sa rozhodla, že budem mať dnes dobrú náladu a zatiaľ sa držím, aj keď mi veľmi chýba môj priateľ, a to sme sa videli ešte dnes, ale zažila som s ním krásny Silvester a zobudiť sa vedľa neho bolo iné ako v bežné dni, keď sa zobudím obklopená ničím. Beriem to však tak, že sme si sľúbili, že si takýto deň zopakujeme a budem sa tešiť na to. Malé kroky vedú k šťastným myšlienkam. Stačí sa aj nad tou na prvý pohľad hroznou vecou proste pousmiať. Skúsim to a mal by to skúsiť každý! Tento rok by sme mali byť silnejšími, to je môj názor a určite aj mať šťastnejšie myšlienky.
2016, new year, and quote image
A čo sa týka predsavzatí. Dávate si nejaké? Ja viem, že to nemá u mňa zmysel. A na druhej strane ani nepotrebujem schudnúť, viac sa učiť (učím sa dosť) a podobne. Ale tento rok to skúsim s tými pozitívnejšími myšlienkami ako som písala. Tak mi držte palce.
2016 and new year image
Tak teda držím palce aj vám, ak ste si niečo predsavzali, nech sa vám to podarí a ak nie, tak nech ste aspoň šťastní po väčšinu roka :-)

5 komentářů:

  1. Byť viac optimistická je asi jediné predsavzatie, ktoré si dávam do nového roka i ja :D Tak verím, že sa ti podarí aj tebe!
    A prajem všetko dobré ♥
    BEELIEVIN

    OdpovědětVymazat
  2. Byť optimistickejšia je asi najlepšie predsavzatie, aké si si len mohla dať :) Kika - Blog for smile

    OdpovědětVymazat
  3. držím ti palce nech si silná, s priatelom som tiež bola dneska a už mi chýba ale čo už tak to má byť treba sa tešiť na ďalšie pekné chvíle:)

    OdpovědětVymazat
  4. stastny novy rok!:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway a budu rada kdyz se prihlasis:)
    Bridge of Memories

    OdpovědětVymazat
  5. Já si žádné předsevzetí nedávám, ale přeji ti, aby se ti tvé vyplnilo :)

    OdpovědětVymazat